Рішення №453990

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

20.02.2007                                                           Справа № 9/44-АП-07

м.Херсон, зал судового засідання № 322, 14 год.  15 хв.

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Ребристої С. В. при секретарі Вецало М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу             

за позовом Державної податкової інспекції у м.Херсоні, м.Херсон

до Приватного підприємця ОСОБА_1, м.Херсон 

про припинення підприємницької діяльності 

за участю представників сторін: 

від позивача: Литовченко І.О.- ст. держподатковий інспектор, дор. № 65/9/10-026 від 09.01.2007р. 

від відповідача:  не прибув

Суть спору: Позивач просить припинити підприємницьку діяльність ПП ОСОБА_1, посилаючись на неподання нею податкової звітності з 29.06.2001р.

          Позов заявлено на підставі п.17 ст.11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”.

        Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, у  судові засідання по справі не прибув, про причини своєї неявки суд жодним чином не інформував, не зважаючи на ті обставини, що він був належним чином повідомлений про дату, час і місце проведення судового засідання.

       За таких обставин розгляд справи здійснюється за наявними в ній доказами відповідно до  ч. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України.

       Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд

В С Т А Н О В И В:

ПП ОСОБА_1 зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності рішенням виконкому Суворовської районної ради народних депутатів 29.06.2001р. 

З 29.06.2001р. року державною податковою інспекцією у м.Херсоні відповідача взято на облік  як платника податків.

Відповідач з 29.06.2001 року не подає  податкову звітність  до  державної податкової інспекції, що аідтверджується актом перевірки НОМЕР_1. Такий стан призводить до втрати контролю з боку держави за прибутками відповідача та  надходженнями до  Державного бюджету України. 

Відповідно до ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків та зборів зобов'язані подавати до  державних податкових  органів декларації та  бухгалтерську звітність, пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів.

Такими платниками  податків згідно ст. 4 Закону України “Про систему оподаткування  є  юридичні і фізичні особи, на яких  чинним законодавством покладений обов'язок сплачувати податки і збори.

Згідно ч.1 п.15 ст.58 Господарського кодексу України скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання здійснюється на підставі рішення суду у випадках визнання недійсними або такими, що суперечать законодавству, установчих документів, або здійсненню діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, або в інших випадках передбачених законом. 

Відповідно до п.1 ст.59 ГК України припинення діяльності суб”єкта господарювання здійснюється у випадках передбачених цим кодексом -за рішенням суду.

Згідно п. 2 ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців” від 15.05.2003р. № 755-ІУ неподання суб”єктом підприємницької діяльності на протязі року в державну податкову інспекцію податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи.

У судовому засіданні  проголошено  вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представника позивача про час і місце виготовлення постанови суду в повному обсязі.

На підставі викладеного, п.15 ст.58 , п.1 ст. 59 ГК України та  керуючись ст.ст. 94, 98, 158, 160-163, 167, п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.          Припинити підприємницьку діяльність суб”єкта підприємницької діяльності -ОСОБА_1, (ідентифікаційний НОМЕР_2).

      2.          Копію постанови після набрання  нею законної сили надіслати державному реєстратору.

          Постанова набирає  законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду  першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після апеляційного розгляду справи.

      Заява про  апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України -з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про  апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                  С.В. Ребриста

Постанову складено у повному обсязі  21.02.2007р.